Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Zamówienia

1. Jak długo trwa realizacja zamówienia?

Znakomitą większość zamówień wysyłamy w ciągu 24h.

2. Czy mogę anulować zamówienie?

To zależy od szybkości reakcji. W celu anulowania zamówienia prosimy o jak najszybszy kontakt telefoniczny (604 440 742). Jeśli paczka nie została jeszcze wydana kurierowi, zamówienie zostanie anulowane. 

3. Czy mogę zamówić przez telefon?

Oczywiście, aby zamówić telefonicznie proszę dzwonić pod numer 604 440 742. Nasi konsultanci są do Państwa dyspozycji. 

Wysyłka

4. Jakie formy transportu oferujecie?

Paczki wysyłamy zaufanym kurierem GLS. Możliwy jest również odbiór osobisty w salonach w Szczecinie, Stargardzie, Choszcznie i Drezdenku.

5. O której godzinie wysyłacie paczki? 

Kurier odbiera nasze paczki około 13. Jeśli złożysz zamówienie do godziny 12, zostanie wysłane tego samego dnia.

6. Jak zapakowane są produkty?

Wszystkie zamówienia są starannie zabezpieczane na czas transportu, aby dotarły do Państwa w stanie nienaruszonym.

Zwroty/wymiany/reklamacje

7. Co zrobić, jeśli zamówiony produkt nie do końca mi się podoba? 

Zgodnie z prawem, możesz zwrócić towar w nienaruszonym stanie w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Starannie zapakuj paczkę i odeślij na nasz adres dla zwrotów. Oddamy Ci pieniądze po max 3 dniach roboczych. 

8. Towar jest uszkodzony/nie działa prawidłowo. Co robić?

W takich sytuacjach prosimy przede wszystkim o kontakt telefoniczny (604 440 742). Wspólnie ustalimy dalsze kroki, zależnie od stanu towaru. 

Płatność

9. Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Są 4 sposoby: przelew tradycyjny, płatność za pobraniem, gotówką przy odbiorze osobistym lub przy użyciu bezpiecznych płatności natychmiastowych za pośrednictwem PayU.

10. Która metoda płatności jest najszybsza?

Jeśli zależy Ci na czasie i chcesz jak najszybciej otrzymać swoją paczkę, wybierz płatność za pobraniem lub przelew natychmiastowy przy użyciu PayU. Przelew tradycyjny wydłuża proces realizacji zamówienia o 1 dzień roboczy.

Usługa grawerowania

11. Czy wykonujecie usługę grawerowania? Ile to kosztuje?

Tak, wykonujemy grawerunki na deklach zegarków, obrazkach świętych oraz zegarach. Usługa jest bezpłatna.

12. Czy usługa grawerowania wydłuża realizację zamówienia?

Nie, w żadnym razie. Grawery wykonujemy od ręki, dzięki czemu usługa ta nie wydłuża realizacji zamówienia.

13. Czy mogę zapłacić za produkt z grawerem za pobraniem?

Niestety nie, za produkty z grawerem pobieramy opłatę z góry (przelew tradycyjny lub PayU).

14. Czy mogę zwrócić produkt z grawerem?

Niestety nie, jest to towar spersonalizowany i nie ma opcji jego zwrotu. Prosimy o przemyślane zakupy upominków z grawerunkiem. 

15. Czy zegarki z grawerem tracą gwarancję? 

W żadnym wypadku. Zegarki z grawerem obowiązuje taka sama gwarancja jak zegarek bez graweru.

Pytania ogólne

16. Czy możliwa jest negocjacja ceny? Jak mogę negocjować cenę?

Naturalnie, możemy negocjować cenę zegarka. Proszę przesłać propozycję ceny na biuro@seconds.pl. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe. 

17. Czy sprzedajecie akcesoria do zegarków typu paski, bransolety i inne?

Tak, mamy w ofercie również duży wybór akcesoriów do zegarków. Jeśli nie znajdą Państwo szukanego wzoru, prosimy o maila na biuro@seconds.pl. Postaramy się go zdobyć!

18. Czy oferowane zegarki/zegary/budziki posiadają baterie?

Wszystkie zegarki  w sklepie internetowym seconds.pl, mają zamontowane oryginalne baterie producenta. Natomiast inne produkty, takie jak budziki czy zegary, wysyłane są bez baterii. Najczęściej są to standardowe baterie dostępne w supermarketach.

19. Czy wszystkie zegarki są nowe i nieużywane?

Tak, każdy zegarek jest w 100% nowy i nienoszony.

20. Czy zegarki są oryginalne?

Tak, wszystkie zegarki są oryginalne i pochodzą z oficjalnych, legalnych źródeł dystrybucji.

21. Czy wysyłacie zegarki w pudełkach?

Tak, wszystkie zegarki wysyłane są w oryginalnych opakowaniach dołączonych przez producenta.